23.6.2010

002

Se on niin hauskaahauskaahauskaa
kuinka pinnallista hymyä rakennankaan
muille tarjoan
kaan

Sinä manipuloit ja olet vainoharhainen
ja sokea sokea sokea
ja on typerää toista tuota sanaa ja.

tässä ei ole mitään rotia

Ikävä on hauska tunne se kaihertaa sisältä
siksi se pitää sulkea mielestä
ellei halua seota tiltata tulla hulluksi huutaa ääni käheäksi
minä kaipaan sinua vaikka oletkin typerä ja viinaanmenevä
vaikka uusi naisesi ei sitä tiedäkkään, eikä myöskään sitä että varaston avain on sama kuin etuoven
salaisuuksiasalaisuuksia merkkejä pään takana kuiskivia käskyjä
ole hiljaa

ennen olin kokonaan sinun ja sinä vain minun nyt se on muuttunut
olen onnellinen puolestasi vaikka sinusta ei ole mitään aikoihin kuulunut
se on hauskaahauskaahauskaa silti aika julmaa
itseäni ajatellen
olen Itsekiduttaja ja Mielenhajottaja kiusaan itseäni huonoilla ajatuksilla ja mietin tekoja joita olet tehnyt muttet niitä tarkoita
kuin kenties ajatuksen tasolla

Sanot että olet lomalla etkä voi soitella
sanon että mikäs siinä ei ongelmaa sepäs on
kivaa
se on vale mutta mitä muutakaan voisin sanoa olet niin tyhmä mitä muutakaan voisin sanoa !
jos tuntisit minut niin tietäisit että se on koodikieltä niinkuin kaikki muukin minussa
isä.

1 kommentti: